skip to Main Content

Για μιαν ακόμη φορά, σκέφθηκα ανάποδα, σαν να μην είχε αλλάξει, δηλαδή, τίποτε και να βρισκόμουν, όπως περίπου πέντε χρόνια πριν, στην άλλη πλευρά του ποταμού, στην corporate ζωή μου, υπηρετώντας ακόμη τη λειτουργία των Εταιρικών Υποθέσεων. Η έννοιά μου – ιδιοτελής, πώς αλλιώς στη νέα μου επαγγελματική ζωή, της διακονίας του επιχειρείν; – περιστρέφεται διαρκώς γύρω από την εξής ερώτηση: «Τι είδους εργαλεία θα ήθελα να έχω στη διάθεσή μου, για να κάνω αποτελεσματικότερα τη δουλειά μου και να αναπτύσσομαι ως επαγγελματίας Εταιρικών Υποθέσεων;».

Η διανοητική αυτή άσκηση κατέληξε, αυτή τη φορά, στη διαπίστωση ότι λείπει εμφατικά μια ευκαιρία συνάντησης μεταξύ επαγγελματιών Εταιρικών Υποθέσεων, στην οποία συζητούν μεταξύ τους, αλλά και με άλλους εταίρους, τα interna corporis, τον δικό τους επαγγελματικό μικρόκοσμο, τις προκλήσεις, τις δυσκολίες, τις διεθνείς εμπειρίες, τις προοπτικές, όλα αυτά δηλαδή που δεν είχαμε την ευκαιρία, έως σήμερα, να τα συζητήσουμε σε ένα δομημένο πλαίσιο.

Ιδού, λοιπόν, πώς γεννήθηκε η ιδέα ενός ετήσιου φόρουμ Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.

Ύστερα από την αναγκαία εντρύφηση, βρέθηκε και νονός και όνομα: AGORA, 1st Corporate Affairs Forum 2023.

Φιλοδοξία μας είναι να καταστεί ετήσιος «θεσμός». Νομίζω ότι το χρειαζόμαστε, το κάνουν άλλωστε όλα τα επαγγέλματα, γιατί να υπολειπόμαστε εμείς.

Ραντεβού τον Ιούνιο στο AGORA, 1st Corporate Affairs Forum 2023.

Ανδρέας Γιαννόπουλος
PUBLIC AFFAIRS & NETWORKS

Back To Top